torstai 24. tammikuuta 2013

Haaste ja Lifestyle

Elikkä mut on haastettu kaks kertaa:

Haasteen säännöt:
-kerro 11 faktaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

___________________________________________
Eli joudun tekee noi kaikki kaks kertaa ;o

22 faktaa itsestäni:
1. Mulla on kissa, Hipsu
2. Gledi on paras<3
3. En tykkää matikasta
4. Hissa on kivaa
5. Rakastan kissoja
6. Haluun oman ponin
7. Mulla ei oo parasta kamuu
8. En tykkää haasteista
9. En keksi enää ;o
10. Mmm... Tykkään olla koneella
11. Mun kamut on parhait<3
12. Tein just videoo Lukest<3
13. Oon vitosella
14. Eli oon syntyny 2001
15. Oon seko
16. Oon ridannu n. 2½ vuotta
17. Oon n.147cm pitkä
18. Oon vähä lapsellinen
19. Lyhytelokuvat on kivoja
20. Mun kamujen lemmikit on ihanii
21. Siiri on paras koira<3
22. Iitu on kans paras koira<3

Haastajien kysymykset ja vastaukseni:
 
1. Lempi eläimesi? Hevonen tai kissa
2. Mitä harrastat? Ridausta
3. Esteet vai koulu? ESTEET<3
4. Kuinka monta kertaa olet tippunut hevosen selästä? 12 tai 13
5. Omistatko eläimiä, mitä? Hipsu kissan<3
6. Pidätkö blogin kirjoittamisesta? Yleensä
7. Kuka on paras kaverisi? (vain YKSI kaveri) En mä tiiä! :/
8. Käytkö jossakin ratsastamassa, missä? Perrassa ja Gledulla
9. Lempihevosesi/ponisi? GLEDI<3
10. Lempiruokasi? Öö... Pyttipannu tai joku?
11. Millaisista vaatteista pidät/mitä vaatteita käytät? Lökärit ja huppari yleensä :)
1. Katsotko televisiota, jos katsot, mitä sieltä? Salkkareita
2. Lempihevonen? GLEDI<3 Taas xD
3. Pidätkö kisaamisesta? En oo ollu kisoissa
4. Pidätkö hankalista vai helpoista hevosista? Suht helpoista, välillä on kivaa mennä hankalillakin
5. Soitatko jotain soitinta? En
6. Mitä teet vapaa-ajallasi? Oon tallilla tai luen tai oon koneella
7. Miksi kirjoitat blogia? Emmätiiä
8. Onko blogin kirjoittaminen kivaa? Yleensä
9. Entä helppoa? Yleensä
10. Tykkäätkö hevosen hoitamisesta vai ratsastamisesta? Molemmista ja yleisesti viettää aikaa ponin kanssa
11. Pelaatko joitain pelejä? Mitä? En pelaa











                                                                                                                                                                           Kysymykset: 1. Oletko kisannut? 2. Omistatko ponin tai hevosen? 3. Miten korkeita olet hypännyt? 4. Mistä pidät ratsastuksessa? 5. Tykkäätkö koulusta? 6. Mikä on inhokkiaineesi? 7. Onko sinulla lemmikkiä? 8. Kuka on paras kaverisi? 9. Millä tallilla käyt? 10. Oletko ollut ulkomailla? 11. Onko sinulla käyttäjää youtubessa, mikä?








                                                                                                                                                                                 Haastan: Hensu ja Taavi, My life, Kaunotar ja Kulkuri, Tiitun pounielämää, Dreams of horses, Kiian Poniblogi, ääh... Mä en löydä enempää ni haastan nyt noi... :o                                                                                                                                Nii ja hei mä päätin nyt et tää blogi onki ihan Lifestyle blogi mut poneista tulee paljon. Elikkä kirjotan tänne nyt ihan yleisesti mun elämästä :) Kiitos kaikki 6 lukijaa (siis wow) Ja toivottavasti saan vielä lisää ;D


2 kommenttia: