tiistai 8. tammikuuta 2013

Sorry tauko!

Sorry päivittelytauko! On ollu vaan kauhee kiire. Mut siis joo...

En muista päivämäärää, joku lauantai, olin tallilla. Máni on siis lähtenyt oritallille, joten Glediä voi ottaa sisälle yms. Ostin siis Gledsulle joululahjaksi harjan, riimun ja narun. Hain ponin sisälle, harjattiin se ja laitettiin tällä kertaa satula. Arja ratsasti ensin käyntiä, sitten minä. Menin käyntiä, meni hyvin. Sain ottaa ravia. Tällä kertaa onnistui, lukuunottamatta yhtä pikkupukkia. Oli kivaa ja vietiin ponsu tarhaan.

Sunnuntai 6.1.2013 olin taas tallilla. Haettiin Gledi sisälle ja harjattiin. Talutin ponin kentälle ja menin selkään. Käynnissä menin ensin pitkin ohjin, sen jälkeen pääty-ympyrällä käynnissä. Hain tuntumaa poniin, ja oli ihanan reipas ja herkkä<3 noin 10min. päästä menikin nätisti kaula kaarella. Ravasin uralla, ja Gledi meni tosi nätisti kuolaimella, eikä yhtään pukkia tullut. Sopsukin meni Gledin selkään, mutta ratsasti vähemmän aikaa, koska ei ole tottunut Glediin. Talutettiin Glediä maastossa jäähdyttelyksi ja vietiin tarhaan. Olin todella tyytyväinen tammaan<3!

3 kommenttia:

  1. tuli mieeen, et käyäänkö tol gledil maastos vai onkse vaan sellanen issikka joka voi mennä kentällä? ja laukaatteko sil yleensä? mut kiva postaus, ja oon ollu tän blogin alusta asti lukijana niin käy kattomas mun blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gledillä mennään kentällä ja maastossa, ei olla vielä laukattu sillä kun kentän pohja on talvella niin huono ja tiet liukkaita, ja kun sillä oli vähän aikaa sitten varsa ja ridataukoa nii on aika huono kunto. Joo käyn kattoo sun blogin! :)

      Poista