sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Pirteä ja iloinen poni!

perjantai 11.1.2013

Olin Jemmun kanssa tallilla. Otettiin Gledi sisälle, harjailtiin ja talutettiin maastossa, sekä koitettiin kentällä ponin luottamiskykyä. Tehtiin videopostaus, siinä tarkemmin. Siihen pääset tästä!

Jeminan kanava youtubessa: Jemzku00, Jeminan blogi: My life

sunnuntai 13.1.2013

Olin tallilla Sopsun kanssa. Käytiin ensin näyttämässä Gledi ja Funa mun isälle. Haettiin Gledu sisälle, harjattiin ja putsattiin kaviot. Ponilla ei ole vieläkään hokkeja, joten mentiin kentällä. Menin ensin käynnissä pitkin ohjin ja sen jälkeen taas asetin ponia ympyrällä. Ravasin uralla, ja Gledulla oli tosi pirteä päivä. Ravasi pitkät sivut iloisesti ja pirteästi. Olen tosi tyytyväinen ponsuun<3
Pieni kooste, tässä ravailua Gledillä!

Sopsu lähtee siis perjantaina canarialle kahdeksi viikoksi, joten silloin menen tallille yleensä Hennin kanssa. Silloin tulee todennäköisesti videopostaus :)

3 kommenttia:

  1. Voinko määkin tulla ku sopsu menee canarial ni tallil?? jooko!

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu ---> http://hensutaavi.blogspot.fi/2013/01/maastoilua-julian-kanssa-ja-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Olen haastanut sinut --> http://ddrreeaammss.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista